Notiţe din jurnalul Danei Ciumac…

Posted: 13/03/2012 in Zidul Plingerii

   “11 Aprilie 2011/ Chişinău

Am aflat în urmă cu cinci zile ca am leucemie. Am plâns întruna şi am fost foarte jos, dar cred că azi sunt mai bine şi puţin am acceptat ce mi se întâmpla.

Nu ştiu ce/cum să mă rog, parcă ceea ce vreau să spun nu are nici un sens… Dar mă rog Doamne, ca Tu să fii glorificat prin mine!

Azi mergem la Bucureşti pentru mai multe teste şi să vedem ce vom face cu tratamentul… mi-e teamă de multe lucruri şi am nevoie de putere şi pace! Ohh Tată, vrei Te rog să-mi dai pace în inimă şi încredere în Tine! Chiar am mare nevoie de aceasta!

Te iubesc Doamne, cu toată inima şi cu tot sufletul meu!

   12 Aprilie 2011/ Bucureşti

Sunt la spitalul Fundeni. Mâine voi avea din nou teste şi mi-e cam teamă de aceasta. Voi avea un test care am auzit că e foarte dureros: (Off, mă rog Tată ca să mă ţii de mână în toată ziua de mâine. Te rog mult! Te laud pentru toată pacea care mi-ai dat-o azi. Multumesc pentru bucuria şi pacea cu care mi-ai umplut inima!

Sufletul şi inima mea Te laudă şi Te slăvesc!!! Pentru totdeauna!

    13 Aprilie 2011/ Bucureşti

“Cei ce seamana cu lacrimi, vor secera cu cântări de bucurie!”

Psalmul 126:5

    15 Aprilie 2011/ Bucureşti

Azi am avut prima sesiune de chimioterapie. A fost mai bine decât am crezut că va fi, dar am fost avertizată că ce este cel mai greu urmează să vină. Te laud Tată că sunt unde sunt, că pot să fiu langă Tine, că Te pot iubi în orice stare aş fi. Vreau să stau lânga braţul Tău, în mâna Ta.

Te iubesc Isuse!

     8 Mai 2011/ Bucureşti

“Dar hotararea Lui este luată. Cine I se va împotrivi? El Işi va împlini dar planurile cu privire la mine şi va face şi multe altele.”

Iov  23:13, 14

   26 Mai 2011/ Bucureşti

Nici azi nu avem încă un rezultat cu privire la compatibilitatea fraţilor mei pentru transplant… Deja aşteptăm de 3 săptămâni. O Doamne, Te rog din toată inima şi cu tot sufletul meu să lucrezi şi să fie tot bine cu acest test!

Eu văd cum viaţa mea este absolut în mâinile Tale şi sunt 100% dependentă de Tine! Te iubesc şi Te ador pentru aceasta!

Te caut azi şi Te slăvesc cu toată inima şi cu tot sufletul meu!

    31 Mai 2011/ Bucureşti

Azi a fost o zi grea… De fapt ar trebui să spun o dimineaţă grea, caci este doar ora 10:00. Am aflat nişte lucruri triste şi inima mea a devenit mică… încă o dată sufletul meu strigă la Tine, iubitul meu Isus! Mă rog ca azi să ai milă de emoţiile şi sentimentele mele. Te rog mult încurajează-l şi pe Eugen azi, Tu ştii că el este îngrijorat pentru mine.

Te iubesc mult Doamne şi Îţi multumesc că sunt aici. Nu înteleg de ce, nu înteleg planul Tau, dar am încredere în Tine şi în dragostea Ta desăvârşită!

    1 Iulie 2011 / Bucureşti

Doamne Îţi multumesc:

1.  Pentru că nu este atât de cald afară.

2.  Pentru că am dormit bine azi noapte.

3.  Pentru că mâine vine familia în vizită.

4.  Pentru că pot să am un timp singură acum.

5.  Pentru că în zile grele ca azi pot să fiu sigură că Domnul este în control!

6.  Pentru bunătatea lui Dumnezeu care nu are margini!

7.  Pentru credinţa care o am că în curând vom merge acasa!

8.  Pentru că Domnul ştie viitorul, ziua de mâine, peste o lună şi peste un an… El este deja acolo!

9.  Pentru că nu am făcut febră şi am avut a treia zi de tratament.

10.  Multumesc Doamne pentru boala aceasta, nu ştiu de ce ai îngăduit ca eu să trec prin asta, dar ştiu că ai un plan şi un scop în toate! ”

 

 

Comentarii
  1. este incurajator si e bine sa stiu ca prin Dana Dumnezeu s-a aratat cit de mare si cit de tare ne iubeste pe fiecare. sigur ca voi fi mai multumita pentru viata care e in mina Lui.

  2. Daniela spune:

    M-a incurajat mult aceasta postare…sau mai bine spus povestea Danei. E trist ce s-a intimplat , dar un lucru e imbucurator…E cu DOMNUL nostru si numai stie de durere! Eugen Fii tare!

  3. Marta spune:

    Desi nu am cunoscut-o personal pe Dana, pasiunea ei pt.Hristos si modul in care a acceptat suferinta in viata ei este o adevarata incurajare! As vrea sa-i urmez exemplul si sa-i ramin credincioasa pina la sfirsit Domnului! Iar o data cind ne vom intilni la marea ” reuniune de familie” sa putem depana povestiri si sa ne bucuram pentru totdeauna!

  4. Diana spune:

    Slavit fie Dumnezeu pentru lucrarea mare a sorei Dana. Un exemplu extraordinar a unei persoane ce depinde numai de Domnul.

  5. MIA spune:

    ASA lucrează Dumnezeul nostru îl slăvesc pentru asa oamni un copil întrun fel fată de mine dar cu o credintă pe care numai Dumnezeu ti-o dă SLAVĂ LUI Multumesc lui Eugen că a permis să se posteze este o mare încurajare pentru multi

  6. olga spune:

    wow… Cuvinte, pe care numai un om plin de Dumnezeu le scrie…

  7. mulțumesc de această postare încurăjătoare

Lasă un răspuns

