Ducându-i dorul…

Posted: 12/03/2012 in Nevoi de Rugaciune

Dragii mei, vreau să vin înaintea voastră cu acest mesaj şi să vă spun că nu am destule cuvinte să VĂ MULTUMESC pentru că mi-aţi fost aproape în ultima săptămână. Deasemenea vreau să vă mulţumesc încă odată pentru sprijinul şi rugăciunile dvs în ultimul an. Sunt sigur că fără de sprijinul lui Dumnezeu şi rugăciunile voastre, noi nu am fi putut merge atât de departe, eu nu aş fi putut trece prin aceasta. Vă mulţumesc foarte mult pentru toate mesajele pe care mi le-aţi trimis mie şi familiei mele pe parcursul acestor zile. Vă mulţumesc pentru cuvintele de apreciere la adresa Danei, este incredibil să văd cât de iubită a fost pe acest pîmânt, în acelaşi timp să realizez ce mare pierdere noi toţi avem.

Dana a fost specială pentru atât de mulţi oameni şi noi realizăm că mulţi dintre voi aţi fi vrut să fiţi cu noi în ziua înmormântării, dar nu aţi putut-o face din cauza circumstanţelor. Pe data de 19 Martie (ziua de naştere a Danei), va fi organizată o întalnire unde fiecare dintre voi va putea asista online sau să fie prezent în Chişinău. În acea zi OM Moldova va organiza o “zi de recunoştinţă pentru viaţa Danei” în Chisinau. În acelaşi timp vom avea o strângere de fonduri în memoria ei pentru un proiect specific. Vă voi spune mai multe detalii despre aceasta peste câteva zile.

La înmormântarea au venit mulţi să-şi ia rămas bun de la Dana, aşa după cum ea a fost o persoană specială pentru ei. De Luni până Miercuri Cuvantul lui Dumnezeu a fost proclamat la înmormântare, rugăciunea mea este ca acest Cuvânt să aduca rod pentru Împăraţia Lui. Mai jos veţi găsi discursul pe care l-am avut la înmormântare, citindu-l, rugaţi-vă pentru familia mea vă rog.

Eu încă sunt în Petrila (orasul natal al Danei) petrecînd timp cu familia mea aici, doar pe 18 Martie voi merge înapoi în Moldova.

În următoarele 3 zile voi avea un timp de retragere şi reflectare. Vreau să petrec mai mult timp cu Dumnezeu, următorul verset va descrie mai bine dorinta mea:

“Cât pentru mine, fericirea mea este să mă apropii de Dumnezeu: pe Domnul Dumnezeu Îl fac locul meu de adăpost, ca să povestesc toate lucrările Tale.” (Psalm 73:28)

Vă rog să mă sustineţi în rugăciune, aşa dupa cum mai mult decat orice, imi doresc să caut voia şi faţa Lui mai mult decît orice pe acest pământ. 

Va binecuvântez dragii mei şi vă mulţumesc pentru că o ţineţi pe Dana atât de adânc în inimile şi memoria voastra.

Ducându-i dorul…

Eugen Ciumac

Comentarii
  1. Să te întîrească și să-ți mângâie inima Dumnezeu.

  2. MIA spune:

    DOMNUL SĂ-TI ÎMPLINEASCĂ DORINTA DE A TE APROPIA MAI MULT DE EL .CÎND PIERDEM PE CINEVA DRAG NE RĂMÎNE SPERANTA REVEDERI DOMNUL SĂ-TI FIE SPRIJIN

  3. Ana Onofrei spune:

    Doamne nimeni nu este ca Tine si nu este alt Dumnezeu afara de Tine , dupa tot ce am auzit cu urechile noastre. Binecuvinteaza dar casa robului Tau, ca sa ramana pe vecie inaintea Ta..! Caci ce binecuvintezi Tu, Doamne, este binecuvantat pentru vesnicie. amin. 1Cronici 17/ 20, 27.!!!

    Am incercat sa scriu ceva de incurajare, dar nu am gasit. Noi suntem doar oameni, insa Domnul tot timpul are un Cuvint de incurajare pentru fiecare. El sa-ti fie alinare si mingiiere, iar Cuvintul Lui Stinca pe care sa te sprijini si sa ramii tare !!!

Lasă un răspuns

