Dana Ciumac a plecat la Isus… aşteptăm ziua învierii.

Posted: 03/03/2012 in Nevoi de Rugaciune

“Să şiti că Domnul Şi-a ales un om pe care-l iubeşte…”
(Psalmul 4:3)
Dragii mei prieteni, aceasta va fi o actualizare scurtă şi ultimă despre Dana. Astazi, pe 3 Martie, ora 11:40, Dumnezeu a luat-o pe Dana din această lume in casa cereasca. Luni noi vom lua trupul ei de la spital si vom avea înmormantarea probabil Miercuri in locul ei natal.
Ştiu că aceasta este o veste şocantă pentru voi, dar Ii multumesc lui Dumnezeu că a eliberat-o de toată durerea pe care a avut-o.
Vreau să vă multumesc pentru că aţi fost alături de noi prin această călătorie dureroasă, nu voi avea niciodată cuvinte să-mi arăt aprecierea mea către dvs pentru tot ce aţi făcut pentru mine si Dana în ultimul an.
Contul Danei de facebook va fi deschis pană pe 19 Martie, dacă doriţi să scrieţi cuvintele voastre de apreciere pentru ea, o puteţi face acolo pîna in această dată.
Rugaţi-vă pentru familiile noastre şi pentru toţi prietenii care au ţinut-o pe Dana aproape de inimile lor.
Fiţi binecuvantaţi si nu uitaţi, Dumnezeu este bun!
Al lui pînă la sfarşit, Eugen.

Comentarii
  1. Vasile Filat spune:

    Dumnezeu să-i mângâie inima lui Eugen și tuturor celor care sunt acum adânc îndurerați de plecarea Danei. Ce multă liniște și pace ne dă în astfel de clipe nădejdea pe care o avem la Dumnezeu în Isus Hristos. Slăvit să fie Numele Lui.

  2. Ana Onofrei spune:

    Printre trandafirii vieții
    S-a mai veștejit o floare,
    S-a topit precum o boare
    Din răcoarea dimineții…

    Dar va răsări-n splendoare,
    Sus, pe Plaiul Eternității,
    Tot ce-aici, în timpul vieții
    A semănat cu sudoare…

    Se tot stinge câte-o floare
    Din acest buchet al vieții,
    Pân’ ce-n zorii dimineții
    Vom ajunge fiecare,

    În lumină și splendoare
    Lângă Soarele Dreptății,
    Sus, pe Plaiu-eternității
    Să fim flori nemuritoare

  3. Fam.Coptu spune:

    Condoleantele noastre…Domnul sa mangie sufletele indurerate si sa dea pace in inima.Am fost alaturi de voi prin rugaciune dar asta a fost voia Domnului.Ramaneti credinciosi Lui in continuare, El este bun si plin de dragoste fata de toti copiii Lui si planul Lui este maret.Domnul sa fie cu voi!

  4. irina spune:

    Nustiu daca eu as fi puternica asa cum esti Eugen, eu nu as putea rezista, e prea mare durerea…. Ceia ce putem face noi acum e doar sa ne rugam pu tine si familia ta… Fii tare Eugen…. Bunul nostru Dumnezeu si noi iti vom fi mereu alaturi….

  5. Galina spune:

    Domnul sa mingiie sufletele indurerate si sa ofere multa pace si vindecare . Condoleante . Ma rog in continuare .

  6. Ana spune:

    Domnul sa fie sprijinul tau Eugen! Ma rog pentru tine, si ma bucur ca pe linga toate ai ramas si ramai credincios Domnului, Celui ce are toata puterea asupra vietilor noastre!!!!

  7. Ana Onofrei spune:

    Domnul sa fie mingiierea familiei si prietenilor care astazi s-au despartit pentru un timp de Dana.
    Primeam regulat buletinul de rugaciune si chiar vineri am fost in post si am mijlocit pentru ea, dar Domnul a gasit cu cale so cheme acasa. Nu am cunoscut-o personal pe Dana, dar m-am legat de drama prin care trecea si am incercat prin citeva scrisori so incurajez …..
    Fiti tari, Domnul este bun.
    „Daca numai pentru viata aceasta v-ati pus nadejdea in Domnul ….. 1corenteni 15-19”
    Sunt convinsa ca Dana si-a pus nadejdea in Domnul vesniciei si isi va petrece vesnicia cu El !!!

  8. Mia spune:

    Nu mă cunosti nici eu v-am cunoscut aici nu pot spune cuvinte ,,,doar lacrimi …aveti toată admiratia mea pentru tăria voastră Domnul să vă întîrescă pe toti .

  9. Dionisie spune:

    Condoleantele noastre. Sa stiti ca in umbra aveti mai multi sustinatori si prieteni… Credem ca vesnicia va va reintilni. Fii tare Eugen…

  10. Eugen, primeste condoleantele mele. Abia astazi dimineață pe la 10 am dat pe fb de acest site si m-am rugat pentru vindecarea soției tale. Dumnezeu a decis așa. Nu știu dacă aș putea să afirm că îți înțeleg durerea, dar știu sigur prin ce treci. Soția mea suferă la fel de o boală oncologică de sânge (Anemie Markiafava-Mikeli), deja al 6-lea an, deci o dată la 2 luni facem transfuzie de sânge si petrecem cate o saptamana la spital. Ți-am citit toate postările de pe acest site și am rămas impresionat de statornicia și credința ta, dar și de stabilitatea ta emoțională în mijlocul tuturor luptelor voastre. Dumnezeu să te întărească acum și să-ți dea pacea Sa.

  11. Oxana spune:

    Imi imaginez cit de greu a fost sa scrii aceste cuvinte Eugen. Dumnezeu sa-ti dea putere sa treci peste aceasta durere. Ma rog in continuare pentru tine si familia ta!

Lasă un răspuns

