Dumnezeu nu are Valentine’s day!

Posted: 14/02/2012 in Vitamine pentru suflet

Astăzi e o zi plină de aglomeraţie, oamenii încearcă să impresioneze cu ceva pe cei pe care-i iubesc, pe cei la care ţin şi pe cei
care ar vrea să-i cucereasca sau să-I înşele. Cam aşa arată această zi pentru mulţi dintre cei ce se declară îndragostiţi. De, multe ori dragaostea moare pe buze atunci când este rostită… iar te iubesc ramîne doar în vorbe…

Mă gândesc la ceea ce se întâmplă întreg anul şi la ceea ce este astăzi… ce ar fi dacă Dumnezeu ar avea Valentine’s day? Probabil că mulţi dintre noi am fi surprinşi de aceasta şi foarte necăjiţi. Ceea ce este interesant e ca şi ziua de azi a fost creată de Dumnezeu. Totuşi Dumnezeu în fiecare zi ne comunica dragostea Sa. În fiecare zi mă surprinde cu mesaje, împrejurări, surprize ale dragostei Sale. În fiecare zi îmi aminteşte ca sunt valoros datorită felului în care am fost creat.

Cred că Dumnezeu este cea mai îndragostită fiinţă! Poate te surprinde, de ce nu… Dumnezeu este dragoste, dragoste pură, dragoste curată! Lui niciodată nu I-a fost ruşine să ne comnice aceasta.

“Pot să se mute munţii, pot să se clatine dealurile, dar dragostea Mea nu se va muta de la tine, şi legământul Meu de pace nu se va clătina, zice Domnul care are milă de tine.” (Isaia 54:10)

“Fiindcă atât de mult te-am iubit, ca L-am det pe Singurul Meu Fiu, Isus Hristos, pentru ca tu crezând în El, să nu mori, dar să ai viaţă veşnică” (parafrazare Ioan 3:16)

“Te iubesc cu o iubire veşnică.” (Ieremia 31:3)

Lui Dumnezeu nu i-a fost ruşine să ne spună că ne iubeşte iar pentru a ne arăta aceasta în fapte, Fiul Său, Isus Cristos a venit şi a murit în locul nostrum pentru păcatele noastre fiindcă ne-a iubit. Da Dumnezeu te iubeşte şi pe tine.

Sunt fericit că sunt iubit de Dumnezeu!!!

Lasă un răspuns

