Doamne, ajută! Doamne, dă izbândă!

Posted: 14/02/2012 in Nevoi de Rugaciune

“Doamne ai milă de noi! Noi nădăjduim în Tine. Fii ajutorul nostru în fiecare dimineaţă şi izbăvirea noastră la vreme de nevoie!” (Isaia 33:2)

 O altă zi lungă aici în Bucureşti. Dimineaţa pentru Dana a început cu un test de măduvă osoasă, medicul vrea să vadă ce se petrece în aceasta. Ea deasemenea a început chimioterapia, medicul a spus că de data aceasta tratamentul va fi mai agresiv. Rugăciunea noastra este ca Domnul să-i dea putere Danei aşa după cum ea suferă deja multă durere;  şi ca trupul ei să suporte tratamentul de 5 zile.

Deasemenea astăzi noi am vorbit mai mult cu medicul despre căutarea unui donator, aşa după cum ne-am gândit, aceasta nu va fi cea mai uşoară cale din cauza birocratiei, dar medicul noastru va face tot posibilul pentru aceasta. Deci să ne rugăm pentru următoarele zile întrucât vom lucra la câteva documente şi apoi trimiterea lor la registru din Anglia, deasemenea ca registru să ne ajute fără de a cere mai multe acte. Mulţi dintre dvs.  aţi întrebat dacă aţi putea fi testaţi pentru aceasta, este un proces lung şi întotdeauna trebuie să mearga prin spitale, medicul noastru nu va şti raspunsul, dar pentru un raspuns mai bun puteţi întreba spitalele hematologice din zona dvs.

Dar totuşi, în fiecare zi rugăciunea noastră este ca Dumnezeu să facă o MINUNE;  şi noi ştim şi credem că EL POATE să o vindece pe Dana în aşa multe cai prin care Numele Lui va fi glorificat.

Vă mulţumim din nou pentru rugăciunile voastre pretioase!

În Harul Lui,

Eugen&Dana

Comentarii
  1. micicoi solomia spune:

    V-am scris de cîteva ori nu mă cunoasteti si nici eu nu vă cunosc dar asta nu este important .vă scriu pentru că si eu m-am aflat de 2 ori în situtia voastra ,,,de limită cînd oricît vor oameni să te ajute nu mai pot ,,,,Atunci lucrează Dumnezeu ,,,,sunteti ca si copii mei si sunteti foarte frumosi ,mă rog pentru voi si vred căaveti si alti care să postescă si să se roage .Mă rog d-lui să vă tină tari lîngă EL să nu vă atingă frica celui rău avem un D-zeu puternic si poate face minuni .vă binecuvîtez cu ISAIA 58 ;11 vă îmbratisez cu dragoste în CRISROS

Lasă un răspuns

