Eugen şi Dana Ciumac – despre starea actuală. Veniţi să ne unim în post şi rugăciune pentru ei!

Posted: 12/02/2012 in Nevoi de Rugaciune

“Seara, dimineaţa, şi la amiază, oftez şi gem, şi El va auzi glasul meu.” (Psalmi 55:17)
Aceste două zile Danei i s-au administrat medicamente împotriva durerii, astfel ca ea să poată suporta mai bine durerea prin care trece. Lucru interesant este că în seara aceasta au început să o doară până şi coatele, se pare că este ceva cu articulaţiile. Ea deasemenea a vomitat puţin în această seară şi este foarte slăbită, dar totuşi, noi Îi mulţumim lui Dumnezeu că ne-a dat putere să trecem prin acest sfârşit de săptămână şi că El ascultă glasurile noastre.
Mulţumim că şi voi deasemena sunteţi printre aceste glasuri!

Cu dragoste, Eugen&Dana

Comentarii
  1. micicoi solomia spune:

    EUGEN SI DANA DOMNULsă fie taria voastră si eu mă rog pentru voi decînd am aflat de cazul vostru .Am trecut si eu prin boală si am strigat cu disperare la D-ul mereu citeam versete despre vindecările D-LUI ISUS ,,,în care spunea ,,credinta ta te-a vindecat ,,, avem nevoie de credintă puternică si eu asta mă rog pentru voi si sănătate vă încredintez în bratul puternic al D-LUI AMIN

  2. Klaus Ionica spune:

    Shalom

    va purtam in Rugaciune nencetat Domnul Isus este credincios antodeauna si asulta rugaciunile analtate catre Tronul de mila si indurare eu cred ca Domnul se va andura si de Dana si va lucra an viata ei intrun Chip minunat cum ncici nu se asteapta eu Dupa ce am fost operat de tumoare la numai 10 ani jumate am intrat in coma inclusiv moarte clinica dupa 7 zile de coma Domnul a ascultat glasul mamei mele disperata : parafrazez : Doamne de ce vrei sami iei fiul si Domnul in secunda urmatoare mia redeat viata cu un scop sa fie El glorificat sa asi arate slava sa eu cred in vindecarile divine mergeti prin credtina inainte Dana si Eugen Eu anpreuna cu sotia va sustinem in Rugaciune nencetat cu multa dragoste frateasca Klaus si Viky Ionica Slujind in Ukraina actualmente .

Lasă un răspuns

