Să ne unim în rugăciune pentru Dana şi Eugen Ciumac.

Posted: 10/02/2012 in Nevoi de Rugaciune

Astăzi Dana mi-a scris (Eugen) un sms cu următorul verset: Ne-ai făcut să trecem prin multe necazuri şi nenorociri; dar ne vei da iarăşi viată.” (Psalm 71:20). Aceasta s-a întamplat după ce am aflat următoarele. În ultimele zile pe lângă durerea ei de genunchi, ea a început să aibă o durere de cap, ameţeală şi stare de vomă. Astăzi am mers să facem un test de sînge, s-a dovedit că trombocitele ei sunt foarte joase, leucocitele ei sunt foarte ridicate şi câteva celule blastice din nou, aceasta însemnând că am pierdut din nou remisia. Mâine dis de dimineaţă vom zbura spre Bucureşti să fim internaţi urgent în spital. Se pare că vom începe o altă chimioterapie şi trebuie să căutăm URGENT un donator de măduvă osoasă.

Vă rugăm mult să ne sprijiniţi în rugăciune!

Rugaţi-vă pentru:

·       o călătorie în siguranţă (în special cu situaţia de sănatate a Danei);

·       ca Dumnezeu să dea putere Danei;

·       un donator să fie găsit cât mai repede posibil;

Vă multumim din nou pentru ca ne sunteţi aproape!

Cu dragoste, Eugen&Dana

Comentarii
  1. domnul sa va binecuvinteze cu rabdare si putere sa puteti esi biruitori la sfirsitul acestei incercari… ne rugam pentru voi…

  2. trisca spune:

    nu va cunoastem personal, dar stiu ca suntem frati si surori in Domnul nostru Isus Hristos. Dumnezeu sa fie cel care va da puterea si biruinta. Incredeti-va in El din toata inima si El va va izbavi. Ne vom ruga pentru voi. Cum e acum cu starea de sanatate?

  3. micicoi solomia spune:

    Pentru EUGEN SI DANA acum am aflat de cazul vostru vă promit să mă rog pentru voi Domnul să vă întîrescă si să vă mărescă ,credinta nădejdea si dragostea am trcut si eu pe aici ,,pe drumul suferintei Mă rog Domnul să fie cu voi si să îngrijească de toate nevoile voastre spirituale si materialeSă nu vă lăsati coplesiti de durere fiti puternici în Domnul ca cel rău să nu aibă nici o putere asupra voastră Mă rog D-lui să găsească un donator ,DANA sa fie pregătită să meargă D -UL înintea voastră la doctori să fie cu mîna lor si totul să fie supravegheat de Domnul care ne iubeste slavă LUI .Domnul să fie cu voi amin

Lasă un răspuns

