Scrisoare de mulţumire de la Tamara Roşca.

Posted: 07/09/2011 in Cit de bun a fost Domnul cu mine!!!

“A fost o operaţie complicată.  Se vede că v-aţi rugat mult.’’Aacestea au fost cuvintele anesteziologului după ce mi-am revenit de la anestezie. I-am zis că nu eu m-am rugat mult, ci că mulţi s-au rugat pentru mine şi pentru medici. Eu nu ştiu câţi v–aţi rugat pentru mine, dar ştiu că mulţi. Am primit şi mesaje de la unii dintre voi pentru care vă mulţumesc mult şi mă rog, la rândul meu, ca Domnul să vă binecuvânteze şi să vă umple de bucuria de a fi parte a planului Lui de mântuire pentru omenire.

         Toată această perioadă am avut multă pace şi bucurie pentru felul în care Dumnezeu a purtat de grijă în toate nevoile mele şi pentru binecuvântarea de a fi un mesager al dragostei Lui pentru oamenii pe care i-a trimis El în calea mea. Începând cu asigurarea medicala pe care Domnul mi-a dat-o aici în Buryatia, deşi nu am avut nici un drept la ea, întrucat nu sunt cetatean al Federatiei Ruse şi nu lucrez oficial şi terminand cu perioada în care El a randuit operaţia, medicul care a efectuat-o şi resursele necesare, toate aceste imi vorbesc că a fost planul Lui ca eu să trec pe aici, spre Slava Lui.

Operaţia s-a arătat complicată de la analiza tomografului, întrucât o parte din poziţia tumorii nu era clară.  Totul rămânea a fi definit după deschiderea totală a coşului pieptului. Operaţia urma să fie complicată, m-a asigurat medicul de mai multe ori înainte. Şi a fost. Tumoarea a fost pe artera din regiunea ficatului care alimenteaza ficatul şi inima. Pentru ca sa ramană curat înlauntru, acest segment de arteră a fost înlăturat. Nici un alt organ nu a fost afectat în timpul operaţiei. Operaţia a decurs 6 ore şi a fost necesară transfuzie de sânge în cantitate de 4 l. După cum a zis medicul “viaţa a atârnat de un fir de aţă”, dar pentru Domnul nu este nimic prea complicat ca să readucă la normal.  Eu oricum nu am simţit nimic, cu excepţia faptului ca am mers la operaţie cântând şi laudand pe Domnul. Cei din sala de operaţie care mă pregateau au zis: “ne linişteşti şi pe noi”.

Perioada de pregătire pentru operaţie a durat o săptamână, timp în care am putut să împărtăţesc cu cei din salon Cuvântul lui Dumnezeu, să ne rugăm împreună pentru fiecare, să cântăm. Aş numi aici câteva nume pentru cei care doriţi să vă rugaţi pentru ei ca Domnul să le deschidă inima şi să le dea naşterea din nou : Marina, 45 ani,  operată la plămân, a ramas cu unul singur, babuşca Shura,74 ani – operată în aceeaşi regiune ca şi mine, babuşca Steşa – operată la intestinul gros. Babuşca Şura a plâns la auzul cantecelor şi a zis: “Tamara, după ce mă refac, să mă înveţi şi pe mine cantecele ca să cântăm împreună”. Ea manuieşte baianul şi a lucrat toata viaţa la gradiniţă, conducator muzical. Ce interesant pentru mine e ca majoritatea din cei pe care i-am întalnit au avut în viaţă tangenţe cu moldoveni, aşa că nu m-am simţit printre străini absolut deloc. Dimpotrivă, au avut un respect deosebit  faţă de mine. Numai Dumnezeu poate face aşa minuni.

La fel o să dau numele medicilor pentru cei care vor avea pe inimă să se roage specific pentru mantuirea lor. Întreg personalul, atât medicii cât şi surorile medicale sunt buryaţi : Evghenii Valerievici-medicul care a operat, Alexei Inochentievici- medic asistent, Alexandr Mihailovici- anesteziolog, Chinghiz Esheevici-şeful de secţie. Toţi au ştiut de la bun început de ce sunt aici, cu ce mă ocup şi care este numele Dumnezeului caruia Îi slujesc. Katea, care mi-a pus cateva înrebări despre creştinism, la urmă a zis : “De mai multe ori m-am gândit să intru într-o biserică”. Domnul să-i deschidă uşa.

Timpul acesta a trecut foarte repede. Aproape că nu am reuşit să realizez că eu am trecut prin această perioadă şi luni, 5 septembrie, deja ma-m externez. Refacerea decurge în termeni normali, mănânc bine şi mă intăresc pe zi ce trece. Din momentul în care m-am ridicat, m-am simţit în putere să îmi port singură de grijă, fără să am nevoie de îngrijire specială. Şi aceasta a fost pentru mine o minune pentru care Îi mulţumesc lui Dumnezeu. Dar trebuie să spun că surorile din biserică au fost gata să vină, să facă cu rândul de veghe. Le mulţumesc şi Domnul să le binecuvânteze pentru tot.

Multe alte lucruri pe care Dumnezeu le-a făcut pentru mine în acest timp nu mi-ar ajunge timp să le împărtăsesc pe toate. Aşa că nu-mi rămăne decat să-I multumesc, să-L laud pentru dragostea şi bunătatea Lui, să vă mulţumesc pentru suportul pe care l-am avut din partea voastră în rugăciune şi împreună să slavim pe Cel ce poate face mai mult decât putem noi gândi. Am avut de la început această siguranţă că Dumnezeu este în controlul tuturor lucrurilor, dar nu doream să-mi imaginez cum anume va fi. Am dorit să-I las lui Dumnezeu întreaga responsabilitate pentru ceea ce El a îngăduit în viaţa mea. Eu doar m-am odihnit în El. Şi vă mărturises ca a fost minunat, întrucât am cunoscut dragostea Lui la un alt nivel. Şi Dumnezeu m-a pregatit pentru această perioadă, dându-mi oportunitatea de a studia cursul dupa metoda inductivă « Doamne, vreau să Te cunosc », organizat de Precept Ministries în luna aprilie în Ulan-Ude.

Azi sunt deja la apartamentul familiei Giura. Rezultatul analizei la ghestologie va fi în cateva zile. Sunt recunoascatoare celor care v-aţi rugat şi continuaţi să vă rugaţi pentru ca planul Lui Dumnezeu să fie împlinit în viaţa mea. Domnul să vă binecuvânteze pentru fiecare intenţie si gând căruia i-aţi dat ascultare. El cunoaşte toate lucrurile şi nu va lăsa nimic nerăsplătit.

Ce binecuvantare să fim parte a unei asemenea mari familii – biserica lui Dumnezeu. Pe mulţi dintre voi nu vă cunosc personal, dar Duhul Lui Dumnezeu ne uneste.

Va îmbraţişez pe fiecare cu dragostea lui Isus pusă în inimile noastre.

Pe curând, în nădejdea ca vom avea ocazia să ne şi întâlnim faţă către faţă.

Tamara

 

 

Lasă un răspuns

