Nevoie de rugăciune pentru Dana şi Eugen Ciumac!!!

Posted: 15/07/2011 in Nevoi de Rugaciune

Dragi prieteni

Va multumim foarte mult pentru rugaciuni, sprijin si incurajarile dvs! Masa din camera noastra de zi este aproape plina cu felicitari si scrisori de la multi dintre voi! Ne simtim iubiti de fiecare data cand ne uitam la ele! Multumim!

Saptamana trecuta, Dana a sfarsit cel de-al treilea ciclu de chimoterapie, de aceasta data ea a facut 7 zile de citostatice si analizele sangelui ei au fost foarte bune. Ea a avut nevoie doar de o transfuzie de sange si cu mult mai putine medicamente decat celelalte doua ori. Noi acum suntem acasa si vom merge inapoi la spital pe 1 August. Este bine sa fim acasa (apartamentul in care stam in Bucuresti), dar in special daca te simti bine. Deja de cateva zile Dana se simte foarte bolnava, febra si multa durere. Deja a 4-a noapte la rand nu poate sa se odihneasca normal, aceasta pentru ca simte multa durere in corpul ei. Rugati-va impreuna cu noi ca aceasta durere sa treaca si ca ea sa se bucure din plin de aceste zile in care nu este la spital.

Cand mergem inapoi la spital, Dana va fi supusa unui test in care ei vor lua o proba din maduva spinarii, pentru a vedea daca ea este in remisie. Asa dupa cum deja stiti, nici fratele si nici sora Danei nu sunt compatibili pentru un transplant de maduva osoasa, astfel suntem in cautarea unui donator compatibil pentru Dana.

Rugati-va impreuna cu noi ca Dumnezeu intr-un mod miraculos sa asigure un donator odata ce vom face unele cautari intr-un registru de donatori din Marea Britanie.

Deasemenea dorim sa va multumim pentru ca-l purtati pe brate de rugaciune pe Eugen. Inima lui este mai bine acum, chiar daca uneori el inca mai simte un oarecare disconfort.

Din pacate genunchiul lui nu este deloc mai bine, el simte chiar mai multa durere acum si ne rugam odata ce Eugen incearca sa se decida ce va face, va merge la operatie sau nu, daca da – in Romania sau in Moldova. Rugati-va ca Dumnezeu sa-i dea vindecare si intelepciune in decizia pe care o are de facut.

Acesta nu este un timp usor din viata noastra, cateodata ne simtim coplesiti de necaz, dar stim ca Dumnezeu are o alta perspectiva asupra vietilor noastre, harul Lui este suficient pentru noi si la sfarsitul tuturor acestor suferinti, El isi va proslavi Numele Lui. Mai mult ca orice ne incredem in Dumnezeu si Il onoram atunci cand ne simtim bine, dar si atunci cand suntem in mijlocul bataliei.

Am dori sa va multumim inca o data pentru rugaciunile si sprijinul dvs, deasemena va cerem fierbinte sa va rugati pentru noi odata ce avem inca multe de infruntat.

Rugati-va pentru:

➢ Durerea si febra Danei sa treaca.

➢ Dana sa fie in remisie completa atunci cand va da analizele.

➢ Ca sa fie gasit un donator compatibil pentru transplantul de maduva osoasa.

➢ Genunchiul lui Eugen.

Fie ca Dumnezeu sa va rasplateasca din plin pentru ca ne sunteti aproape in aceasta perioada dificila din viata noastra!

Laudandu-L pe Dumnezeu in toate lucrurile,

Eugen&Dana

 

Comentarii
  1. ana spune:

    Scumpi Frati in Domnul, Ma bucur ca aveti print-re toate necazurile si rezultate bune, Slava Domnului. La fel ma bucur ca printre rindurile ce le-am citit am simtit spiritul de optimism si credinta in Domnul acestea va vor ajuta sa treceti cu brio peste toate incercarile vietii.
    iau aproape de inima necazurile altora pt ca si familia noastra la acest Craciun (trecut) am trecut primtr-un val de incercari, si ele cind vin nu vin singure. La inceput ginerele si-a fracturat genunchiul, mai bine zis tendoanele de la genunghi asa ca a avut nevoie de o operatie ungent la o clinica din Ungaria, nu sa recuperat el bine si eu am avut o operatie cu stop respirator, cu complicatii am avut nevoie de 2 l de singe, si chiar in ziua cind eu m-am externat din spital fiica mea a avut un accident foarte grav, in masina cu care sa pamponat foferul a decedat pe loc, altul in coma, si fiica in reanimare, red ca a fost cea mai grea perioada din viata noastra, Dar cu Domnul am trecut biruitori, Cind mi se parea ca nu mai pot, simteam cum ma ridic, acestea erau rugaciunele inaltate pt noi, si mesajele ce le primeam erau o mare incurajare, acum toate sunt in trecut si Slava Domnului pt familia nLui cea MAAAAAAre care ne face unici in suferinte.
    Acum vreau doar un mic sfat. Orasul in care v-ati oprit nu este tocmai bun pt recuperare. Bucurestiul este cel mai poluat oras din Europa si acolo ne[potelul meu timp de 3 ani cit au stat copiii in Bucuresti mai nu am ajuns la astma. Poate mergeti undeva inafara Bucurestiului. Va spun din experienta noastra nefericita cu Bucurestiul anum copiii mei locuiesc in Arad, la biserica fr. Cristian Barbosu si acolo nepotelul sa refacut total.
    Va incredintez in Bratul tare a lui Dumnezeu, acolo este cel mai sigur loc din universul acesta.
    Si acum daca tot ne rugam unuu pt altii rugativa si pt nepotelul meu David care eri a fost intepat de 3 capuse, luam antibiotic, iar niste investigatii am putea face abea peste 2 saptamini, cred ca ati auzit cit necaz poate aduce o simpla capusa, dar noi ne incredem in Domnul si cred ca El o sa-l vindece chiar daca a fost infectat. Va multumim si noi si fie ca Harul Domnului sa ne calauzeasca pe toti.
    Sper ca nu te-a plicrisit mesajul meu cam lung.

Lasă un răspuns

