Posted: 13/07/2011 in Nevoi de Rugaciune

Dragi fraţi şi surori acest mesaj l-am primit de la unul din prietenii mei care e implicat în misiunea transcultorală.

Va rog să mijlociţi pentru tatăl meu, Ilie Giura. În urmă cu 7 ani a aflat că are ciroză la ficat (după infectare cu virus hepatic B). La ultimele analize au fost descoperiţi 2 noduli la ficat (care aproape sigur sunt) cancerigeni. Va fi operat în zilele urătoare la Clinica Chirurgie 3 din Cluj-Napoca, doctorii încercand în acest fel să elimine aceşti noduli. Ne-am dori si ne-am bucura să-l mai avem printre noi pentru o vreme! In acelaşi timp e o mare mangaiere să ştim că e credincios şi că orice s-ar întampla, e şi va fi cu Dumnezeu!


Comentarii
  1. ana spune:

    AMIN, Domnul sa fier cu voi, ne rugam !

Lasă un răspuns

