Dumnezeu face minuni şi azi!!!

Posted: 03/05/2011 in Cit de bun a fost Domnul cu mine!!!

 Mă numesc Ciobanu Valentina, sînt din Chişinău am 36 de ani şi sînt mebru a bisericii „Speranţa”. Sunt căsătorită am doi copii o fată şi un băiat şi mulţumesc pentu totul lui Dumnezeu. În data 17 februarie 2011 am decis să-mi verific starea de sănătate făcînd ecografie la toate organile. În concluzie m-au spus că am ceva probleme la uter, adică fibromă la uter. Şi  trebuie să

 merg la consultaţie la un medic genecolog. În  martie am mers la genecolog şi mi-au luat analize pentru examenare şi mi-au spus că rezultatul la una din analize va fi a doua zi iar cealaltă peste două săptămîni pentru că va fi trimasă la institul oncologic. A doua zi am venit iarăş la medic ca să aflu rezultatul analizei. Medicul mi-a confirmat că am fibromă şi că am şi o infecţie căuzată de o răceală, mi-au prescris tratament de 10 zile, după care să vin din nou la consultaţie. Eu am hotărît să mai merg la un al medic genecolog ca să văd ce-mi va spune şi el. După  un control, medicul mi-a confirmat că am fibromă şi că trebuie să fiu operată. Eu am început să mă rog lui Dumnezeu, ca el să mă vindice şi am rugat şi surorile de la grupul de părtăşie şi studiul biblic, unde merg şi eu, ca să se roage pentru mine.

După ce am terminat tratamentul de 10 zile am telefonat medicul ca să o întreb cînd să vin la operaţie şi ea mi-a spus să vin pe 24 Martie. Ţin minte că în dimineaţă cînd mă prigăteam să merg la spital am citit Psalmul 121 prin care Dumnezeu mi-a spus că: „Ajutorul  vine de la Domnul care a făcut cerul şi pămîntul …”.  Aşa că am spus cum va vrea Dumnezeu aşa să fie.

Cînd am ajuns la spital medicul mi-a spus să întru în sala de operaţii şi să aştept pe medicul anestezist ca să-mi facă anestezie totală şi apoi voi fi operată. Anestezistul mi-a fixat mîna şi a vrut să- mi facă anestezie dar brusc medicul care trebuia să mă opereze a oprit-o şi a spus: „Stai, stai încă nui face!”. Anestezistul a întrebat:” dar ce sa întîmplat?”. Genecologul i-a răspuns aş vrea s-o mai examenezi încă odată înainte de operaţie. După ce am fost  examenată ea a spus: ”Nu văd nimic ce trebuie de operat”. Alături mai erau încă un medic şi anestezistul, care deasemenea sa uitat şi au spus că nu este nevoie de operaţie deoarece uterul este curat şi nu trebue nimic de tăiat, doar s-o lăsam să meargă acasă. Eu mă uitam la ei, îi ascultam ce vorbesc şi în gîndul meu nu ştiam ce să cred, ori că ei nu se pricep, ori Dumnezeu a făcut o minune cu mine. Stînd aşa pe masa de operaţie ei au spus: „Du-te şi te îmbracă şi mergi acasă noi nu avem ce să tăiem”.

Atunci am coninştentizat că Dumnezeu a îngăduid să intervină şi să mă vindece fără acea operaţie ci prin puterea Sa de doctor suprem. Cînd mergeam pe drum spre casă plîngeam de bucurie şi nu-mi venea să cred că aceasta s-a întîmplat cu mine. Îi mulţumem lui Dumnezeu pentru că şi-a aratat mila şi îndurarea Sa faţă de mine. A Lui să fie toată slava, cinstea şi lauda pentru că El este Cel ce susţine că este şi că El poate face ceia ce spune că poate face, noi doar să credem în El cu toată inima fără să ne îndoim deloc.

Comentarii
  1. scalar spune:

    Credeti in minuni cu toatainma si dorintele vise vor implini dar atentie ,spuneti-le din inima!!!!!!!!!

  2. Ana spune:

    Slava Domnului ca El este acelas, eri, azi si in veci !!!
    El vindeca bolnavii, Aleluia, si eu am fost videcata de multe ori Slava Domnului, credeti si rugati-va El face minuni!!!

  3. Irina spune:

    Ma bucur ca noi avem asa un Tata atotputernic! Slava Lui!!!

  4. cristina spune:

    Aleluia!! Domnul face mari minune, credinta sa avem !! ma bucur nespus sa vad o sora cunoscuta cu asa o marturie! Domnul ingaduie aceasta pentru a ne creste credinta🙂

  5. olga spune:

    wow… ce ma buc ca Dz inca lucreaza…

Lasă un răspuns

