Dumnezeu a dat vindecare ca rezultat al rugăciunilor!!!

Posted: 04/04/2011 in Cit de bun a fost Domnul cu mine!!!

Numele meu este Anastasia Volimbovschi şi eu ca şi mulţi altii, pâna nu de mult credeam că am o viaţă sănătoasă şi ca totul e bine şi frumos în viaţa mea. Pâna în momentul când m-am trezit la miezul nopţii în dureri groaznice în regiunea rinichilor, neştiind care este motivul acestor dureri şi de ce iaraşi eu sunt cea care trebuie să sufăr. Erau întrebările care pe lîngă durerea ce mă apăsa, ele îmi făceau şi mai grea situaţia. În agonia bolii, am reuşit să ajung pâna la telefon, am sunat la 903 pentru a cere ajutor şi cred ca aici am şi greşit, am căutat ajutor la oameni, practic, uitind de Cel care este medicul suprem. Am fost luată de ambulanţă şi internată în spital.

Acolo mi-am dat seama că, de fapt, undeva ceva  ar trebui de indreptat ca sa pot reveni la starea mea de altă dată, adică sanatoasă. Abia a treia zi am reuşit să fiu vizitată de medicul meu curant, pâna atunci primeam injecţii, care de fapt îmi amorţeau durerea şi nicidecum nu mă vindcau, practic îmi faceau tratamen la “durere” şi nu cauza care producea aceasa. În urma investigaţiilor, medicul m-a diagnosticat cu calculi renali din ambele parţi (popular – piatră la rinichi din partea dreaptă şi stângă), pielonefrită  acută (inflamaţia rinichilor). Medicul mi-a mărturisit că dacă pe tot parcursul tratamentul nu voi reuşi să elimin calculii vor fi nevoiţi ei să o facă pe cale chirurgicală, m-am împotrivit din start acestui lucru. După ce a plecat medicul, imediat am luat legatura cu toti prietenii motivândui să mă susţină în rugăciune şi ştiam că Dumnezeu va face minunea vindecării şi fără intervenţia medicilor.

Am stat în spital 10 zile, însă rezultatul a rămas acelaş, dureri, vomă, febră şi imposibilitatea de a mă deplasa. Atunci am înteles că de fapt Dumnezeu mă cercetează şi că vrea să vadă în mine o stare smerită şi o credinţă neclintită. Chiar dacă ştiam că sunt foarte mulţi care mă susţineau în rugăciune (prieteni, familia mea, biserica, oameni care mă cunosc doar dupa voce, etc.) toată problema era în mine, mintea mea refuza să creadă pe deplin în puterea lui Dumnezeu şi că aş fi putut primi vindecare chiar din primul minut al rugăciunii, dacă aş fi cerut cu credinţă. După plecarea mea din spital, am început să mă simt şi mai rău, atunci am venit în faţa Domnului şi mi-am smerit fiinţa, am cerut ca el să ajute necredinţei mele şi să mă vindece. Slavit să fie Domnul, El nu a întârziat în a asculta rugăciunea celor neprihăniţi, ba mai mult El rămâne credincios şi drept în promisiunile Lui. Dupa 10 zile am mers din nou la medic, şi el a confirmat că nu am nici urmă de calcul renal, totul a fost curăţit fară ca eu să simt durere atunci când a fost eliminat împreună cu urina. Am înteles că puterea lui Dumnezeu e la fel de mare ca şi pe vremea când Isus era pe pământ şi făcea minuni în poporul Israel, trebuie doar să credem în El şi în puterea Lui rămânând neclintiţi în ceea ce cerem. Am experimentat dragostea singurului Dumnezeu viu şi adevărat prin faptul că m-a vindecat atunci când am avut nevoie de asta.

Tu cel care citeşti aceste rinduri, te îndemn prin dragostea lui Dumnezeu, să nu pui la îndoială puterea Celui care este veşnic şi credincios în promisiunile Sale. Trebuie să ne punem toată credinţa şi nădejdea în Isus şi El va face lucruri măreţe prin noi. Fiţi binecuvântaţi.

Lasă un răspuns

