O viaţă mai bună!!!

Posted: 31/03/2011 in Anunturi

Cât de frumos e să ai parte de vremi de har în care să putem merge la un concert creştin, ceea de ce nu toţi creştnii din aceasta lume au parte… Traim vremi de libertate şi de noi posibilităţi prin care avem diferite modalităţi  de a lua pe pritenii nostri pentru ai aduce în contact cu Isus Cristos, care a murit şi a înviat pentru a  a ne da viaşă veşnică.

Doresc sa va încurajez să va invitaţiu prietenii, colegii, rudele – aducetii în contact cu Evanghelia. Concertul „O Viaţă mai Bună”, de anul trecut mi-a placut mult însa întristarea mea a fost faptul ca nu am invitat pe nimeni din prietenii mei care să audă mesajul dragostei lui Isus. te invit ca in acest an să nu repeţi şi tu greşeala mea…

Domnul să ne binecuvinteze şi să ne călăuzească aşa încât mulţi alţii să intre în contact cu Evanghelia la acest eveniment!!!

Lasă un răspuns

