Prima zi de călătorie din cadrul “Ciclismului de Binecuvântare a Moldovei”.

Posted: 15/05/2010 in Ziua Mondiala de Rugaciune

Am început dimineaţă cu o întâlnire în centrul oraşului Chişinău, la umbra Arcului de Triumf. Acolo am avut câteva momente de rugăciune timp în care am cerut Domnului îndurare pentru guvern, parlament, primarie, poliţie, familii şi copii am cerut si deasemenea am cerut ca Domnul să aducă o trezire sprirituală in bisericile din Moldova indiferent de denominaţie. Acolo am fost întimpinaţi de către colaboratorii poliţiei care s-au interesat: ce facem? Care e traseul? Cine suntem? Astfel poliţiţiştii au fost primii care au aflat ceea ce facem. Apoi pe podul de la telecentu am avut un alt moment în care am mijlocit pentru oraş. Am văzut mâna Domnului în felul în care ne-a călăuzit şi ajutat să ajungem la Pervomaiscoe. Pentru cei care cunosc relieful şi au încercat vre-o dată să facă acest traseu pe bicicletă ştie despre ce vorbesc. Când am planificat pe harta nu am realizat cât de interesant va fi. Cu ajutorul Domnului am reuşit să avem o zi plină de surprize interesante. De data aceasta am avut citeva surprize care ne-au produs anumite emoţii şi dureri de cap, câteva din biciclete s-au defectat. Una din ele cu 1 zi înainte a parcurs peste 100 de Km însă când am portit dimineaţă după 15 Km s-a rupt lanţul. Am avut câteva posibilităţi să mărturisim despre Isus şi să ne rugăm pentru muncitorii care lucrează al asfaltarea drumului, pe traseul Chişinău – Nânceşti. În seara acestei zile am vizitat biserica de la Pervomaiscoe. Fraţii de aici au fost foarte primitori şi am avut o părtăşie minunată împreună cu biserică şi deasemenea la familiile unde am fost cazaţi peste noapte.

Lasă un răspuns

