Seara de tineret de la Anenii-Noi!!!

Posted: 25/03/2010 in Week-end de Post si Rugaciune

Dragi prieteni dorim să împărtăşim felul in care s-a desfaşurat seara de tineret din biserica Filadelfia, Anenii-Noi. Acesta o vom face plasând ceea ce spun tinerii care au participat.

Vineri, 19 martie in cadrul intilnirii de tineret din orasul Anenii Noi a avut loc un timp de rugăciune coordonat de catre echipa de băieţi  „Tinerii pentru Cristos”. A fost un moment de rugăciune diversificat şi ceva ce nu a mai avut loc in Anenii Noi. Tinerii s-au mobilizat pentru a se ruga împreună şi a cere lui Dumnezeu îndurare fata de ţara noastră precum şi ţari şi popoare de pe intreg globul pamantesc. A fost un timp extraordinar in care am avut rol de mijlocitori inanintea lui Dumnezeu. Acele două ore s-au scurs fără să ne dăm seama ceea ce a înlaturat prejudecata multora precum ca ora de rugaciune este o activitate monotona şi plictisitoare. Ne-am rugat concret şi la subiect cu nadejdea ca Dumnezeu va raspunde rugăciunilor înalţate în acel loc. Putem spune ca şi ucenicii alta dată: „Doamne, învaţă-ne cum să ne rugăm” deoarece timpul de rugăciune este un domeniu neglijat de mulţi pe motiv că nu ştiu cum să se roage. Dumnezeu să fie laudat pentru ocazia deosebita de a petrece timp calitativ in rugăciune! Pavel Purcaci – liderul de tineret.

După părerea mea cele mai eficiente întâlniri sunt acelea unde este mai multă rugăciune. De ce? Pentru că în primul rând observ schimbarea în toată atmosfera, şi anume această atmosferă ne schimbă şi pe noi.

Am fost plăcut impresionat să observ că seara de rugăciune organizată de echipa „Tineri pentru Cristos” a fost foarte eficientă prin fiecare detaliu pus la punct. Fiecare tânăr a avut posibilitatea să se exprimă şi fiecare a avut posibilitatea să se roage pentru lucruri care nu s-a rugat niciodată.

În această seară am fost motivat să continui să mă rog pentru lumea în care trăim, pentru diferite ţări de pe globul pământesc, însă în mod special am fost motivat să mă rog pentru ţărişoara mea. Am realizat cât de bun este Dumnezeu cu mine că m-a pus în această ţară, şi am înţeles cât de mult ne iubeşte Dumnezeu pentru că avem libertate. M-am rugat cu multă însufleţire pentru Moldova, am adus problemele actuale ale ţării înaintea Domnului, nu am pregetat să ne rugăm pentru criza politică din ţară, şi anume pentru alegerea preşedintelui ţării, pentru rezolvarea conflictului transnistrean. De asemenea ne-am rugat ca Domnul să binecuvinteze copii din Republică care au rămas singuri pentru că părinţii lor sunt plecaţi peste hotare. Acestor copii poate nu le lipsesc bunuri materiale, dar cu siguranţă le lipseşte educaţia şi grija oferită de părinţi. Am înţeles că aceste probleme nu se vor rezolva cu una cu două indiferent de efortul depus, însă dacă nu ne vom ruga cu siguranţă vor rămânea nerezolvate.

Mulţumesc lui Dumnezeu pentru că încă o dată am înţeles că sunt chemat să stau în spărtură pentru ţara mea şi încă o dată mi-a adus aminte că fericirea mea depinde de fericirea acestei ţări. Cu respect, Matei Sergiu!

Fiind in vizită la sora mea la Anenii-Noi, am avut o deosebită satisfacţie şi bucurie să particip la serviciul de închinare  al tinerilor ce a avut loc în aceastî seara: 18 martie 2010.

Tema din acea seara a fost: RUGĂCIUNEA.

Deşi crestini, ştim destul de bine ca mulţi tineri din biserici au un timp de părtaşie cu Dumnezeu destul de scurt, altii cu regret o spun nici macar nu îl au…Această seară a fost una de cercetare pentru cei care nu au acest timp de părtăşie şi o încurajare pentru cei ce practică rugăciunea.

Eu m-am simţit destul de bine şi încurajată în această seara, am simţit prezenţa lui Dumnezeu şi ştiu sigur că El ne va raspunde la toate rugăciunile înaltate în acea seara spre  cer.

Dumnezeu sa binecuvinteze toti lucratorii din via Lui. Anisoara Jilihovschi

A fost o seară de rugăciune intensivă cum de mult n-am avut. Organizată în mod creativ ca activităţi, dar şi ca mod de prezentare a nevoilor de rugăciune. Slavit fie Domnul, fiindcă am avut posibilitatea să mijlocesc pentru oameni şi ţări la care rar ne gândim şi să am parte de o părtaşie frumoasă. Faceţi o lucrare minunată pentru a motiva şi a ridica noua generaţie (şi nu numai) la rugăciune şi la o relaţie mai profundă cu Dumnezeu. Binecuvântări! Tatiana Versteac

Cei drept starea mea sufleteasca nu era tocmai pe nota 10, undeva aproape de 7. Dar cintarile mi-au mai inviorat un pic si am putut sa particip si eu la partasia in rugaciune cu toti ceilalti. M-am intarit in launtrul meu si m-am bucurat in partasiea cu fratii si surorile prezente acolo. Asa ca spre sfirsitul programului inviorarea mea a ajuns aproape de nota 9. Nu stiu e corect sau poate nu prea in a folosi note le scolare in aprecierea mea. Evgheni Ciumacenko



Lasă un răspuns

