Binecuvântat ca să fii o binecuvântare.

Posted: 11/03/2010 in Vitamine pentru suflet

În prima carte a Sfintei Scripturi Dumnezeu alege pe Avraam ca să-l binecuvânteze şi în acelaşi timp să-l facă o binecuvântare pentru celelalte popoare. Această chemare a lui Avraam urma să fie continuată de urmaşii săi “…vei fi o binecuvântare… şi toate familiile pământului vor fi binecuvântate în tine.” Oare ce avem noi, urmaşii lui Avraam de azi iar alţii nu au? Oare cum am putea fi binecuvântare pentru lumea întreagă? Noi am primit Vestea cea Buna! Aceasta este o mare bogăţie pe care nu toţi o au! Să răspândim această veste; acest mare dar care a fost dat omenirii. Începe chiar de azi să fii parte din echipa de salvare a lumii. Priveşte lumea aşa cum o vede Dumnezeu. Începe de azi să-ţi faci timp zilnic în care să mjloceşti pentru cei nemântuiţi. Începe un grup de rugăciune pentru oamenii care zac în păcate şi încă nu au auzit Vestea Bună a Mântuirii. Azi însemană ASTĂZI. Doamne ajută-ne să fim o binecuvântare pentru această lume!

Comentarii
  1. Olga Coronovschi spune:

    Am fost si eu incurajata sa ma rog si sa vorbesc familiei mele mai mult despre Dumnezeu!

  2. cristina spune:

    Scyrt klar si kuprinzator … imi pare foarte bine ca ai gasit ca cale sa vestesti evanghelia prin acest blog … Fii binecuvintat!!

Lasă un răspuns

