“Conferinţa de Post şi Rugăciune” 4 ianuarie, Slobozia, raionul Ştefan –Vodă.

Posted: 07/01/2010 in Week-end de Post si Rugaciune


În dimineaţa de 4 ianuarie la ora 9 dimineaţă, 50 de tineri, din 4 localităţi ale comunităţii de Căuşeni, au venit se apropie de Dumnezeu cu post şi rugăciune.  În această zi am avut în mod special un timp în care să ne analizăm viaţa şi sa luam decizii pentru noul an. Acest timp de rugăciune a început cu un timp de închinare prin cântări după care am meditat asupra textului din Iona 1 si 2 fiecare a avut posibilitatea de aşi deschide inima şi de a vedea cît de mult ne asemănăm cu Iona atunci când este trimis de Dumnezeu la Ninive însă el fuge la Tars. Câte din promisiunile noastre făcute lui Dumnezeu au rămas neîmplinite. De asemene Domnul ne-a pus la dispoziţie posibilitatea de a ne cerceta şi de a ne apropia de El cu smerenie şi recunoştinţă. Fiind conştienţi de acest fapt am dorit ca în primul rând să venim în faţa Domnului cu temerile şi îngrijorările noastre pentru a le arunca asupra lui Cristos, pentru ca mai apoi să putem să ne îngredinţăm în braţul Domnului, pentru a avea inima deschisă la chemarea Sa.

Scopul acestei conferinţe a fost: Consacrare pentru Domnezeu, la început de 2010. În cele 6 ore pe care le-am petrecut împreună am avut mai multe momente de rugăciune în care fiecare tinar a putut să-şi verse inima înaintea Domnului, pentru diferite nevoi de rugăciune. În prima parte am avut un timp de închinare prin cintare, rugăciuni de lauda şi mulţumire. Apoi a urmat momentul de cercetare personală în care am marturisit Domnului că sunt lucruri din vieţile noastre pe care dorim să le schimbam. În partea a doua am dat o deosebită atenţie popoarelor lumii. La aceasta conferinţă am folosit de multe ori harta pentru a binecuvânta popoarele, pentru a mijloci pentru ţările persecutate şi de a ne ruga pentru poparele neevanghelizate. Recunoastem că Dumnezeu ne binecuvintează însă pentru a fi cu adevarat urmaşi ai Săi trebuie şi noi să fim o binecuvîntare. Suntem chemaţi să binecuvîntăm pe cei care trăiesc lîngă noi. Să binecuvîntăm pe cei care au nevoie de ajutorul nostru şi de asemenea sa binecuvîntăm şi să fim o binecuvîntare pentru cei care încă nu au auzit Vestea cea Buna a Împacarii.

Iată câteva rânduri pe care le-au lăsat cei ce au partiocipat la conferinţă de Post şi Rugăciune:

  • Astăzi a fost o mare binecuvîntare pentru mine, la acest început de an. E frumos că tinerii se roagă împreună şi pot să mijlocească pentru nevoile şi durerile ţarii… Dumnezeu să răspundă la orice rugăciune şi organizatorii acestei conferinţe.
  • Mie m-a placut foarte mult. Sunt pentru a doua oara la aşa fel de conferinţe dar totuşi întilnirea a doua a fost mai interesantă şi cred că nu va fi ultima. Vă mulţumesc frumos. Domnul sa vă binecuvinteze!
  • A fost ceva extraordinar!!! Mi-a placut rugaciunea pentru ca am putut să mijlocim pentru atit de multe ţari şi am avut un timp îndelungat de rugăciune. Se merită să participi la aşa întâlniri de rugăciune dacă vii cu scpoul de a te ruga.
  • Totul mi-e placut în deosebi timpul de rugăciun.
  • Această zi a fost una binecuvîntată. A fost o zi de cercetare am fost motivat să pun un mai mareaccent pe rugăciune. Am înţeles că fără rugăciune nu poate exista o biserică şi că fără rugăciune nu putem trai spiritual.
  • Mi-a placut că am avut partaşie împreună. Deasemenea ne-am rugat pentru ţati despre care nici nu auziserăm înainte.
  • La această conferinţă mi-a placut că ne-am rugat pentru multe motive care ne zidesc.
  • Aceasta conferinţă m-a apropiat de Dumnezeu. A fost totul minunat! a fost un timp minunat de partaşie, laudă şi rugăciune. Domnul fie laudat.

Lasă un răspuns

