Ce mare e bucuria când ascultăm ceea ce Tata ne spune să facem!!!

Posted: 28/12/2009 in Vitamine pentru suflet

În această seară, 28 decembrie 2009, după o zi plină de binecuvântări și surprize din partea Domnului, veneam acasa… ma întorceam cu microbusul ruta 120, de la ultima oră. Spre sfârşit am rămas doar eu și șoferul. Mă pregăteam să cobor… la un moment Domnul mi-a vorbit: ”Spune-i șoferului despre salvarea prin Isus”. Eu am început să caut scuze… nu mai am timp… în 1-2 minute trebuie să cobor… ce voi reuși să fac? Dar din nou am auzit vocea clară a Domnului: ”Dacă ar fi ca acest bărbat sa moară în noaptea aceasta, ce ai face? Va merge în veșnicie pentru totdeauna, fără Dumnezeu. Crezi că M-ar bucura asta?”  Mi s-a strâns inima de umilință umplânduse mai apoi de dragostea Lui pentru acest om. Am zis: ”OK Doamne, las gura mea la dispoziția Ta!” Am început să vorbesc cu șoferul, l-am întrebat dacă a sărbătorit Crăciunul. Surprinzător a fost să aud că acest barbat a crescut în biserică, părinții săi sunt pocăiți, în tinerețe cânta în corul bisericii din satul său. Însă a fost înșelat de tatăl minciunii și s-a depărtat de Prințul Adevărului, și-a ruinat familia, iar acum e și bolnav. I-am spus că Domnul m-a îndemnat să-i vorbesc. I-am spus că Domnul urăște păcatul, dar și-a dat viața pentru păcătos, că brațele Lui sunt permanent deschise pentru a-l accepta din nou în familia Sa. L-am îndemnat să se întoarcă la Domnul.

Domnul ne dă  în fiecare zi posibilități să mărturisim despre dragostea Tatălui! Folosește fiecare posibilitate de a mărturisi ce a făcut Domnul cu tine.

Comentarii
  1. Tatiana spune:

    …cred ca fiecare copil al lui Dumnezeu care cu adevarat are o credinta autentica simte nu doar obligatia dar shi bukuria de a duce vestea buna celor din jur, shi ce mare e binecuvintarea kind askulti de El shi foloseshti ocaziile shi oportunitatile kare le trimite in viatsa. Asta e kemarea fiekarui din noi, Domnul sa ne ajute ku indrazneala shi deplina incredere sa implinim ce ne spune !

Lasă un răspuns

