Ediţia a III – a Weekend de Post si Rugăciune.

Posted: 09/12/2009 in Week-end de Post si Rugaciune

Aceast eveniment a avut loc în perioada 18 – 19 septembrie, in padurea de linga comuna Durlesti. La aceasta adunare de Post şi rugăciune au participat 30 de tineri din diferite biseri

Ce spun participantii…

  • Personal m-am simtit mai aproape de Domnul. Sufletul
  • meu sa odihnit in El in aceste 2 zile si am primit un “Refresh” la cum trebuie sa fiu in relatie cu oamenii si cu Dumnezeu si ca fericirea consta in a te pune la dispozitia Lui prin a sluji altora! Multumesc Domnului pentru cei care au venit cu ideea si au lucrat la organizarea acestei lucrari!
  • Mi-a placut ca am fost uniti. Mi-a placut partasiia reala cu Domnul. Vreau sa mai particip la asemenea adunari de rugaciune.
  • A fost un timp binecuvintat, pe care l-am petrecut spre cresterea noastra spirituala si spre lauda Lui Dumnezeu. Cred ca un timp mai frumos rugaciune si de partasie cu Domnul nu poate fi decit cum a fost acest weekend. Cred că e foarte bine să se mai organizeze asemenea timp de rugăciune şi chiar poate cu mai multi tineri şi mai multe zile.
  • Acest weekend a fost foarte placut şi am avut o partăşie minunată şi o linişte sufletească şi pace ca nicăieri în lume.

Lasă un răspuns

