Editia a IV-a „Week-end de Post si Rugaciune” 11-12 decembrie, satul Dancu raionul Hincesti

Posted: 08/12/2009 in Week-end de Post si Rugaciune

Salutare tuturor!!! Dragi prieteni vreau sa va fac cunoscut felul in care s-a desfasurat Week-end- ul de Post si Rugaciune in perioada de 11-12 decembrie, in localitateaDancu rn. Hincesti. La aceast eveniment care face parte din miscarea nationala de rugaciune au participat 70 de tineri. Acestia au venit pentru a se pune la dispozitia lui Dunezeu cu post si rugaciune pentru a fi mai aproape de El si de a auzi vocea Sa. Domnul ne-a binecuvintat cu un timp minunat!!! vineri seara am avut un timp de lauda  prin cintari, dupa care am petrecut mai mult de o ora in rugaciune. Am format echipe dupa care am avut 7 statii de rugaciune astfel am putut sa experimentam rugaciune. In acest timp in care fiecare tinar a avut ocazianu doar sa se roage dar si sa impartaseasca nevoile derugaciune. Cele 7 Statii erau defapt motive diferite de rugaciune, astfel am avut ocazia sa ne invatam sa ne rugam concret pentru fiecare nevoie separat.

« Weekendul de Post si Rugaciune pentru mine a fost ceva ce prima data am incercat. Pina acum tineam post dar numai jumate de zi sau poate un sfert de zi, dar nu incercasem nici odata sa vad daca pot tine toata ziua post. Pentru mine acest Weekend de Post si Rugaciune va ramine in amintire deoarece m-am rugat Domnului si Domnul mi-a  ascultat rugaciunea si acum sunt un alt om, multumesc deplin pentru ceea ce a facut El in mine si cum a lucrat Duhul Sfint in mine prin acesti frati minunati  fratele Viorel Malancea si Vitalie Carabet. » Vadim Talmaci.

«Eu personal am fost incurajata prin modul care… am practicat postul si rugaciune alaturi de alti 70 de tineri vineri si in jur de vreo 35 simbata… fiind inceput de la ora 18 vineri si a durat  pina simbata la ora 16… daca sa mentionam cine au fost implicati vreau sa zic ca au fost tineri care pentru prima data au practicat postul si s-au rugat in glas tare. Domnul sa va binecuvinteze fratilor si sa mergeti inainte cu acest program ca vreu sa va marturiesc ca tinerii din biserica noastra de azi 13 decembrie au inceput sa se roage in biserica cu glas tare si fara teama si rusine… va multumim… » Natalia Cravcencu

Cand venea  vorba de “a ţine post” primul lucru care îmi  vine în minte era: “restrictie alimentara”. Nu că aş avea ceva impotriva acestui lucru, doar că nu prea inţelesesem cum ar trebuie ţinut  adevaratul post. Un suport bine antrenat în acest scop au fost lecţiile ce le-am audiat în perioada de 11 şi 12 decembrie anul curent, din cadrul proiectului “Week-end de Post şi Rugăciune”. Aici am întrat în esenta noţiunilor de  “post şi rugăciune”, făcîndu-mă  să conştientizez  că a posti nu inseamna doar o reţinire de la alimente, ci mai înseamnă şi alte eforturi precum aţi păstra cugetul  curat, aţi păstra  vorbirea  curată şi nu în ultimul rind  a ne comporta într-un mod curat. Iar a te ruga este esenta discuţiei tale cu Dumnezeu, la fel rugaciunea sta la baza intimităţii mele, mai profunde, cu Domnul. Nastia Volimbovschi

Comentarii
  1. anastacia spune:

    In orice imprejurare ne-am afla, rugaciunea este totdeauna benevenita. Nicodata nu-i prea multa rugaciune in viata credinciosului, deoarece rugaciunea cu credinta este deschiderea omului spre Dumnezeu si prin aceasta deschidere (usa ) intra EL in om……Dumnezeu sa va binecuvinteze in lucrare, ca tot mai multi sa inteleaga care este rostul rugaciunii si comunicarii cu Dumnezeu in viata personala. FITI BINECUVINTATI !!!!!
    sarbatori fericite!!!!!!

    • Nastea multumesc pentru aceste cuvinte frumoase si pentru felicitate!!! multumesc pentru incurajare!!! m-am bucurat sa fiu la Dancu si impreuna cu tinerii de acolo sa putem sa ne apropiem de Dumnezeu cu post si rugaciune!!! La multi ani si tie!!!

  2. Lilly spune:

    Exista o modalitate de a-ti ordona viata mentala, pe mai multe nivele in acelasi timp. La un nivel gandim, discutam, vedem… insa undeva in profunzime ,ne gasim intr-o atitudine de rugaciune… si de receptivitate la soapta divina. „Prin rugaciune adevarata incepem sa gandim ceea ce gandeste Dumnezeu: sa dorim ceea ce doreste El, sa iubim ceea ce iubeste El, sa vrem ceea ce vrea El. Treptat invatam sa vedem lucrurile din perspectiva Sa. Rugaciunea-este putere, este hrana sufletului nostru… E minunat sa comunici cu Dumnezeu, e o binecuvintare…

Lasă un răspuns

